vineri, 15 septembrie 2017

Adunarea (Biserica) Sacrificiului-AS!

 Am un proiect in inima, in minte, in viata mea (o altfel de Adunare. Stiu - sunt atatea. Toate vor ceva uitand sa daruiasca.) Si totusi am un vis!
 Cine ma cunoaste stie ca nu sunt un sfant. E greu sa fii sfant, intr-o lume mizerabila. Nu am pretentia asta, dar doresc din toata inima o Adunare, o Biserica in care credinciosii nu se duc pentru a avea asteptari, ci pentru a se darui. Sunt in continuare un om antizeciuiala. Dar nu antidarnicie. Plangeti cu cei ce plang, ni se recomanda, eludant zeciuiala lacrimilor.
 Am fost martorul atator oameni ce doreau ceva de la Dumnezeu sau de la crestinii Sai. Erau furiosi pana si in timpul predicii incat "corectau" spusele predicatorilor. "Dumnezeu nu da, nu face, nu a spus" imi spunea un amic pe care nu eu il adusesem la Adunare. Suferea enorm, sotia pentru o boala a sa il parasise, plecata undeva in Italia. Nu am suferit ce suferea amicul meu. Dar ca sa vii la Biserica pentru a primi ce viata nu ti-a dat, e o eroare. O Biserica (sau o Biblie) a Prosperitatii e o inselatorie. O Biserica a Sacrificiului e ceva adevarat. Daruind nu poti gresi, dar daca ceri, poti fi fentat!

 Biserica Sacrificiului e o Adunare viabila in acest loc si timp cand totul se scurge intr-un infinit stins.
Viata e atat de fragila si atat de puternica, am vazut ieri...Un batran calcat pe trecerea de pietoni de un TIR si apoi de o masina mica. Sa ai un om sub tine, la cativa cm a carei inima pulseaza inca de viata si sa nu stii, doar sa te grabesti spre un punct inutil si haotic, e mult.
 Nu pot sa-mi revin, in timp ce vad o minune. Nici macar nu m-am rugat. Minunile sunt ca sa iti taie respiratie, nu sa auzi ingerii cantand...Ca atunci cand era sa sara in aer locuinta mea. Cineva cerea ajutor in cantari fara sa stie, dar Dumnezeu stia. Si nu am fost eu. Eu am simtit o frica nebuna. Oare de ce nu m-am oprit cam un sfert de ora cand totul ardea, cu benzina de vreo 550 de tone, ca sa cuget? Sa devin un altfel.... Am alergat ca prostu' cu stingatoare si galeti de ape, in timp ce pentru altii spectacolul era doar un act de teatru. Dumnezeu ne-a salvat pe toti!
 Prostii! Pe cine impresioneaza sau intereseaza asta? Cand te daruiesti trebuie sa iti pese de cineva?
 Probabil e sec ce spun! Asa mi s-ar parea si mie!
 Sacrifica-te, prietenul meu! Nu pentru cine pare a conduce, ci pentru sarmanul ce trece buldozerul acestei lumii peste el! Hai la o alta Adunare! In care nu ti se spune ce sa dai, ci sa te dai! Nu da doar din buzunare, daca nu poti a te da din inima, pe altare! Aici nu ti se promite ce vei primi cand vei da, ti se va promite zambetele celor pentru care a existat sacrificul tau. Depresia oamenilor este pentru ca ei nu renunta la sine pentru a se darui! Dati si vi se va da! spune Christos. Vrei bucurie, darueste. Vrei pace, daruieste. Vrei sfintenie, daruieste tot ce ai mai curat!
 Biserica Sacrificiului nu e inca o idee, ci ideea de a fi ceva! De a trai altceva! Daca nu iti pasa de semenul tau, nu-ti pasa nici de tine!

3 comentarii:

  1. Te urmaresc indeaproape, nu ca sa te spionez, la ce bun?Te urmaresc ca pe un copil al Domnului, am citit, ai trecut prin prea multe, dar care-i frumusetea la matale?Te iubeste Isus si cred ca lucrul acesta iti este indeajuns.Sa nu uiti ce-ti spun acum :lui Dumnezeu nu i-au placut niciodata lingaii(lingusitorii),fatarnicii si alte categorii asemanatoare,ci i-a placut de-un IOV care nu l-a ,,proptit,, pe Dumnezeu cum au facut-o prietenii lui, El n-are nevoie de proptelele noastre, de,,ajutorul,, nostru, de-al scoate din ,,incurcatura,,, nu, nu de zece mii de ori zece mii, nu.Sa stiti ca Dumnezeu a zambit atunci cand i-ati spus ca Nu exista!De unde stiu? Faptul ca v.a intins mana Lui si v-a ,,cules,, pentru El, e toata certitudinea mea, ca Elv-a iubit,va iubeste si va va iubi pana la capat! Dumnezeu sa va binecuviteze inca odata !Ma uimeste harul Lui pentru oameni! Da, a-ti avut Har si Pret in ochii Lui !Mi-ar placea sa am un nr. de Telefon , am putea vorbi mai multe si poate o vizita n-ar ,,strica,,(eu locuiesc in Austria de mai bine de 26 de ani, din tara sunt din partile Hunedoarei, Devei).Dar pana atunci mult har si multa binecuvantare ca si descoperire in cuvant sa va de-a CEL ce le poate da cu adevarat !Cu toata dragostea in Domnul. fr. Iosif Buda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! E-mailul meu e mihaip3000@gmail.com. In primul rand prefer un schimb de emailuri in care va voi da si numarul de telefon. A-l afisa public nu stiu daca ar avantaja pe cineva... Multumesc pentru rabdare si intelegere.
      Dragostea Sa e un mister pentru noi care suntem conditionati de raspunsul la dragostea oferita altora. Nu si El!

      Ștergere
  2. Pace fr. Mihai! Nu stiu de ce ai lasat ,,armele,, jos, am tot asteptat cate ceva din partea dumitale,zic cate ceva desi e de-o valoare care nu se poate evalua, caci scrii din partea Domnului si nu povesti frumoase, ci adevaruri care vin de sus.Citesc cu placere si cu mare interes ce scrii,am trecut la ce ai postat in trecut, pentru mine sunt noi si cele, sa zicem din arhiva, dar as dori sa nu lasati ,,armele,, jos,acum cand,, lupta-i mare si jugu-i greu tare,, poate va amintiti de cantarea aceasta?!Scrie fr. Mihai nu obosi,nu te da in laturi, ca slujba pe care o aveti si la care sunteti chemat e mai mult decat sa fi ,,Pastor,, la o Bise cu mai mult de 1000 de membri!!! Simt ca aveti o chemare speciala din partea Domnului, Dumnezeu sa va binecuvinteze impreuna cu toata casa !
    Cu dragoste si pretuire in Christos fr. Iosif buda, Wiena.

    RăspundețiȘtergere